Szanowne Studentki, Szanowni Studenci

Od 1.10.2023 GdaÅ„ska SzkoÅ‚a Wyższa bÄ™dzie wymagać od wszystkich studentek i studentów korzystania z uczelnianych adresów mailowych.

Jeżeli bÄ™dziecie wysyÅ‚ać do uczelni maile, w których bÄ™dziecie chcieli zaÅ‚atwić sprawy zwiÄ…zane ze studiami, wysyÅ‚ajcie je z Waszych uczelnianych adresów mailowych, czyli zakÅ‚adanych Wam wedÅ‚ug wzorca:

DostÄ™p do skrzynek mailowych zapewniony jest przez: 

  • przeglÄ…darkÄ™ internetowÄ… pod adresem: https://outlook.office.com/ lub
  • nieodpÅ‚atnÄ… aplikacjÄ™ MS Outlook (Windows, aplikacje mobilne).

Korespondencji przesyÅ‚anej z innych adresów mailowych nie bÄ™dziemy uwzglÄ™dniać.
Wymóg ten wprowadzony zostaÅ‚ w 2022 r. (§ 1 ust. 9 Regulaminu Studiów GSW: https://bip.gsw.gda.pl/p,42,regulamin-studiow).

 

Każdy student ma zakÅ‚adane przez uczelniÄ™ konto na Platformie Office 365 GSW. W ramach tego konta studenci majÄ… dostÄ™p zarówno do aplikacji typu Word, Excel (i inne), jak i do swoich skrzynek mailowych (zakÅ‚adanych przez GSW i nazywanych w tym komunikacie jako uczelniane skrzynki/adresy mailowe).

Macie PaÅ„stwo do dyspozycji wÅ‚asnÄ… przestrzeÅ„ dyskowÄ… (w chmurze Microsoft), dziÄ™ki czemu możecie zamieszczać tam różne dokumenty (nikt poza Wami nie ma do nich dostÄ™pu) i np. udostÄ™pniać je wybranym osobom (innym studentom, nauczycielom lub skÅ‚adajÄ…c proÅ›by do jednostek uczelni), zamiast wysyÅ‚ać je jako załączniki w mailach.

 

Wszystkie informacje dot. uczelnianych adresów mailowych, m.in. pierwsze logowanie czy utrata hasła, dostępne są pod adresem: www.gsw.gda.pl/office-365.

Wszystkie informacje dot. uczelnianych adresów mailowych